Smiley Yoga Practice

Dec. 3, 2005

Img_3601 I hadn’t been in yoga mood for a while. I hadn’t practice it since Monday. I don’t know why…

But today, I had a wonderful practice. I don’t know why (again). I liked all the poses we practiced. Whatever pause I did, I felt pleas and smiled. In yoga practice, teachers always encourage us to relax and smile : ) I felt my body light and could try any poses. My body felt so happy practicing yoga. One of the best practice, it was! I’m glad yoga is there.

After yoga practice, I went to Spanish restaurant in Ginza with a friend. "El Chateo" was busy and the food was good. I liked Paella Mariscos. Good food after good yoga practice, fun chat with a fun friend, and Liverpool is winning, I smile again : )

I took the photo in Ginza, in front of Sony bldg., and paella after Japanese text.

(Japanese)

なぜかヨガ気分になれなくて月曜にスタジオに行ってから今日までヨガなし状態だった。

でも今日のヨガは最高だった。練習したすべてのポーズを心から楽しんでる自分に気づいた。楽しくて思わず自然に顔がほころんでいた。ヨガの先生達はいつもリラックスして微笑みながらヨガの練習をするように言っている。今日は体がすごく軽く感じたし どんなポーズでもできるような気がした。(気がしただけだけど) ヨガをしながら自分の体が喜んでるのを感じた。ほんと最高な気分だった。ヨガがあることに感謝。Img_3614

ヨガの後で友達と銀座で待ち合わせてスペイン料理を食べに行った。お店の名前は“エル・チャテオ”。すごく 混んでいた。もちろん料理はおいしくて とくにパエリアが気に入った。ヨガの後のおいしい食事、友達とのおしゃべりも楽しかったし、リバプールは今日も勝ちそうだ・・・Smile : ) 

写真は銀座 ソニービルの前のクリスマスツリー。それにパエリア。

3 thoughts on “Smiley Yoga Practice

  1. ソニービル前のツリー、きれいだよね。YOGA2週間くらい行けてないよ(泣)。
    来週には復帰するからゴハンでも食べよー。

  2. がーこ says:

    Yumi-san、ヨガ、久々だったのねー。
    私は今日行ってきましたよ。今日は結構空いてた(7人くらい?)。
    Yogaはいい!最ッ高!帰国中のうちの妹を誘っているのですが、跳んだり跳ねたりしない運動は、運動と認めないんですってさ!! ふーん。
    来週も月曜18:30、行きまーす。

  3. 私は昨日すごくヨガに行きたかったけどひどい頭痛で寝てました。肩と背中の凝りが信じられないくらいひどくなってしまって今日はカイロプラクティックに。しばらく続ける予定。ヨガやってるのにって言われそうだけど これでもだいぶ良くなってきていて でもまだなんだよねー。Amigo、ぜひ今度ヨガで会ったときにご飯を!がーこちゃん 私も来週は行く予定。昨日は空いてたのねー。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *